پست ثآبت+خوش آمد گویی

عــــشق بـــــی همــــتا

**دل نوشته های پسری جوان**


 

                  

 

 

سلام خوبین؟خوشین؟چه خبرا؟

خوش اومدین .اینجا همونطور که میخونی هرچی رو میزارم مثلا دانلود موزیک،داستان،بیوگرافی و...

تبادل لینک میکنم.(درصورتی که طرف وبلاگ درستی داشته باشه.منظورمو که فهمیدی ایشاالله)

 

 

 

قوانین!

1-توهین به ادیان ممنوع

2-تربیت رو حفظ کنین

3-انتقاد از وبلاگ آزاده

4-پیشنهاد دادن آزاده

5-تبادل لینک میکنم

6-هر نظر بد رو میزارم تا آبرو طرف بره و شخصیتش پایمال شه

7-کپــــــــــــــی ممـــــــــــــــنوع      

8-توهین به دوستان ممنوع

9-برو خوش باش.

                                نویسنده:ღя.@яṧ@ℓ@ᾔ                       ارادت مند ღя.@яṧ@ℓ@ᾔ

                                                       

                                                        

 



نظرات شما عزیزان:

هیونمین
ساعت11:04---12 شهريور 1395
سلام عزیزم
تبادل میایی؟؟؟
پاسخ: N


انگ
ساعت11:30---8 خرداد 1395
بینیم جوجو تو خبر نداری انیم استار کی درس میشه؟؟
پاسخ: night92.blogfa.com


ابجی هیکارو
ساعت10:13---1 فروردين 1395
سلام تنه لش
مردی ؟
عید شد چرا پیدات نشد بیلاخ ؟
پاسخ: :|||||||||||||||| بدبخت:| مث تو بیکار نیسم که:|


?!
ساعت19:31---19 آبان 1394
THE BEST BLOG....PERFECT
پاسخ: Thank U very much


هیکارو فاطمه
ساعت17:14---16 آبان 1394
جوووونمممم هیوووووون
بسی زیباس گولاخ جان
مبارکات
پاسخ: عمه داری؟:|


ملينا ميساكي
ساعت16:10---18 مهر 1394
سلام

چطوري

مدرسه خوش ميگذره
پاسخ: تو هم هی ضد حال بزن.خخخخخخ.آره بد نی.یه سری الاغ هم دورو ورم میپلکن که بهشون بگم :کیشته.میرن:D


*Genesis*
ساعت4:13---20 شهريور 1394
عجب وبلاگ خوبی داری شناختی دیگه ن ا ز ل ی هستم
پاسخ: بلی بلی خر نیسم که


هیکارو فاطمه
ساعت11:20---16 شهريور 1394
سلام الاخ
کجات اپه اینا که همون پستای قدیمیته ؟!!!
پاسخ: سلام خره. عجبا چشتو باز کن. دانلود آهنگrap godتصویریش رو گذاشتم.


ehsan
ساعت18:30---14 شهريور 1394
سلام خوبی ؟ ممنون میشم این یکی وبم هم لینک کنی
با اسم فن کافه کیم سو هیون
شمام لینک شدی
ممنون
پاسخ: لینکی فدات.


کاکرد یوگا
ساعت10:24---8 شهريور 1394
عالی داش عالی بود خوشم اومد ایول
پاسخ: Thanks


هیکارو فاطمه
ساعت12:04---7 شهريور 1394
یعنی من به تو چی بگم پسر
یعنی من عــــــــــــــــــــاشقتم به مولا

جو گیر نشیا !!! خخخخ
خدایی روانــــــــــــــــــــــیتم
دیدی گفتم ور حرفام فکر کنی ادم میشی

عاشقتممممممم ...هوش ولی نه مدل نمیلا ها یه جور دیگه عاشقتم عخش خواهر برادری هه هه
پاسخ: هه اوکی


http://19iran.loxblog.com/
ساعت11:06---7 شهريور 1394
وبت خوشکله
بهم سر بزن
پاسخ: سر زدم. کامنت هم گذاشتم:D


کاترین
ساعت19:10---6 شهريور 1394

من از مردمي كه مي نشينند و رو به آسمان مي كنند و چشمها را در چشم خانه مي گردانند و مي گويند "خواست خدا چنين بوده است"، در حالي كه يقين دارند چنين نيست، بسيار خشمگين مي شوم.((جين وبستر))

سلام
مطالب زیبایی داشتید ممنونم دوست عزیز
پاسخ: درود. من هم همینطور.خعلی بدم میاد. ممنون بابت کامنتتون



هیکارو فاطمه
ساعت15:21---4 شهريور 1394

وای ارسلان داری اعصابمو خورد میکنی میزنم لهت میکنما
نکن این کارو
ارسلانننننننن
ای بابا تو چرا حرفای منو نمیفهمی خو
اصن ولش کن
بشین مثل قبل
همون دوستایی که بودیم
بحثو ولش کن
میزارمش به عهده خودت
تا خودت نخوای من نمیتونم کاری کنم
دیگه حرفشو نمیزنیم
همونی که قبلا بودیم باقی میمونیم


پاسخ:بیا لهم کن. ول کن جون هرکی دوس داری



امیرحسین
ساعت14:35---4 شهريور 1394
سلام خسته نباشید
من این داستان رو از انجمن نودهشتیا ور داشتم
اگه مشگلی هست می تونید به انجمن نودهشتیا مراجعه کنید
باتشکر

پاسخ: اوکی


هیکارو فاطمه
ساعت14:32---4 شهريور 1394
سلام
خخخخخخخخخ باشه بابا بی اعصاب
این به بعد دوستیم
اوکی داداش

پاسخ: اوکی:D


roya
ساعت14:30---4 شهريور 1394

پاسخ: جلل خالق عجبا. کیستی؟


هیکارو فاطمه
ساعت14:24---4 شهريور 1394
ارسلان این فاطمه بدبخت کیخه داری باهاش کل کل میکنی
به من که نمیبازی بقیه حرس میدی خخخ
کلا پاتالیا خخخخ

پاسخ: الان این یعنی چی؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘
♥ سه شنبه 3 شهريور 1398برچسب:, ساعت 23:45 توسط ღя.@яṧ@ℓ@ᾔ:




>